OÜ Töö ja Jõud
Registrikood 12920102
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. OÜ Töö ja Jõud ei ole käibemaksukohuslane ning kaupadele ei lisandu ega ole arvestatud 22% käibemaksu.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi pangalingi – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut ja N26.
Makseid vahendab Montonio AS. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.
E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: DPD pakiatuomaat, SmartPost pakiautomaat, Omniva pakiautomaat või DPD kullerteenus.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil peodekoor@peodekoor.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 20 päeva jooksul.
E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Vääramatu jõud
Peodekoor.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida peodekoor.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
Pretensiooni esitamise õigus
Peodekoor.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
Peodekoor.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile peodekoor@peodekoor.ee. Kirjas palume ära märkida tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust osutavale ettevõttele kauba kohaletoimetamiseks. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile peodekoor@peodekoor.ee.
Kui ostja ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.